به گزارش “ورزش سه”، مهدی رجب‌زاده، سرمربی پارس جنوبی جم، در خصوص برد تیمش مقابل شهرداری نوشهر در چارچوب هفته پنجم لیگ یک به خبرنگار ما گفت:«گرفتن این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود و خدا کمک کرد و به هدفمان رسیدیم. بازی را خوب شروع کردیم و در نیم ساعت ابتدای مسابقه ابتکار […]

به گزارش “ورزش سه”، مهدی رجب‌زاده، سرمربی پارس جنوبی جم، در خصوص برد تیمش مقابل شهرداری نوشهر در چارچوب هفته پنجم لیگ یک به خبرنگار ما گفت:
«گرفتن این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود و خدا کمک کرد و به هدفمان رسیدیم. بازی را خوب شروع کردیم و در نیم ساعت ابتدای مسابقه ابتکار عمل در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم هم روند بازی خوب بود. تیم شهرداری نوشهر خیلی خوب ظاهر شد و اصلا اینطور نبود که تصور شود چون از لیگ دو آمده صرفا هدفش بقا در لیگ یک است. نیمه دوم بیشتر روی ضدحملات برنامه داشتیم و حتی می‌توانستیم چند گل بزنیم اما با وجود خلق موقعیت‌ها بازیکنان ما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند. حریف هم فشار می‌آورد و چند موقعیت داشت و بالاخره روی یک ارسال گل مساوی را دریافت کردیم. در ادامه تلاش بچه‌های ما بیشتر شد و توانستیم در آخرین دقیقه گل دوم را بزنیم و برنده بازی شویم.»

او در واکنش به اینکه “آیا پارس جنوبی جم هم جزء مدعیان صعود خواهد بود یا خیر؟” پاسخ داد:
«دو فصل با فجر سپاسی تا لحظه آخر شانس صعود داشتیم و در نهایت بنا به دلایلی که نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم این اتفاق نیفتاد و بر حسب همین تجربه این را می‌گویم که از الان نباید درباره تیم‌های مدعی صحبت کرد. ما در پارس جنوبی جم می‌خواهیم منسجم و قوی پیش برویم و امتیازات را جمع کنیم. درباره اینکه مدعی هستیم یا نه باید حداقل ۱۵ هفته بگذرد تا بتوان نظر داد.»

2082880

رجب‌زاده درباره آمادگی تیمش برای مصاف با داماش گیلان گفت:
«تغییراتی که در برنامه بازی‌ها رخ داد کمی برنامه ما را هم به هم ریخت، ولی در فاصله ۶ روزه بین بازی قبلی و بازی بعدی توانستیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم. برای این بازی کاملا آماده‌ایم. ضمن اینکه تیم داماش در خانه خودش حریفی سرسخت است و با توجه به جوی که در ورزشگاه عضدی می‌بینیم، قطعا بازی سنگینی خواهد بود. امیدوارم هر تیمی که مستحق باشد برنده بازی شود.»

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان افزود:
«از مدیریت باشگاه آقای ایری و هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که با تلاش و پشتیبانی خوبی که از تیم دارند شرایطی را فراهم می‌کنند که ما بدون دغدغه در مسابقات حضور داشته باشیم و نتایج لازم را بگیریم.»

منبع